neocassirer.blogg.se

Här kommer jag prata om allt som rör mig. Take it or leave it!

POST APOCALYPTIC MÄSTERVERK

Publicerad 2012-09-20 21:12:00 i Allmänt,

 
Min favorit kategori inom film är post apocalyptic, världen har går under filmer. Så gissa om jag blev glad när man hittade en serie som heter Jeremiah och är post apocalyptic.
Serien handlar om ett virus som dödat alla i puberterten och uppåt, vilket gjort att alla barn fått klara sig själv i en fallen värld. Som tur är utspelar sig serien efter 15 år efter händelsen så det är inte barskådespelare.
Sen kan jag bara säga att låt inte bli att se den här serien bara för att Luke Perry har en av huvudrollerna, har är grym i den här rollen och jag kan inget annat än att applådera för hans rollpresentation.
 
En av de bästa serier jag sett faktisk, se den: http://www.youtube.com/watch?v=flG7kqJWkZ4
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela